שאלות נפוצות

אנחנו יודעים שיש לך שאלות בנוגע לשירותים שלנו. לכן קיבצנו את הנפוצות ביותר מביניהן והשבנו בצורה מפורטת.

שיזוף סולארי

שיזוף במכונה – פעולה טבעית של העור שלנו אשר משחים את השכבה הפנימית של העור בכדי "להגן עלינו מקרני ה-UB " וכך נוצר בעצם השיזוף – שיזוף זה הוא שיזוף זהה לחלוטין לשמש (כן, גם כאן מקבלים ויטמין D) ויכול להחזיק בין שלושה שבועות לחודש וחצי. ישנם כל מיני גוונים במאיצי שיזוף לפי בחירתכם אבל חשוב מאוד להבין שהגוון העיקרי יהיה הגוון הטבעי שלכם. שיזוף זה מתאים ליום יום, אירועים, חופשה, צילומים ולכל מטרה (לא מתאים לנשים בהריון) . שיזוף במכונה מומלץ להתחיל שלושה שבועות לפני היום הרצוי בכדי לבנות שיזוף מבוקר, אחיד ואיכותי.

בשנים האחרונות יצא לתחום השיזוף שם רע מאוד, בגלל קמפיינים אגרסיביים של חברות התרופות הגדולות בעולם. נתחיל בכך ששיזוף מבוקר הוא חלק חשוב מאוד בחיינו, בגלל הדברים שויטמין D נותנים לגוף האדם. זה חובה ולא המלצה.

דבר שני הגוף שלנו יודע לקבל דברים במינונים נמוכים ומבוקרים, ברגע שניתן לו יותר מדי זה לא טוב – כמו בכל דבר בחיים – אם עושים יותר מדי זה יכול להיות לא בריא! לכן חשוב להקפיד על הכללים של השיזוף שנועדו לשמור עלינו.

דבר שלישי וחשוב מאוד, כשאומרים שיש סיכון לנזק כזה או אחר אם משווים את זה לסיגריות, אלכוהול וכו' זה בכלל לא מתקרב אפילו ב00.3 אחוז לרמת הסיכון.

שיזוף נכון שונה מאדם לאדם, חשוב להבין את המגבלות – אדם בהיר צריך להשתזף בין פעמיים לשלוש בחודש הראשון לאחר מכך לרדת לשיזוף אחד בשבוע מקסימום

אדם כהה לא צריך יותר מ-פעם פעמיים בשבוע בחודש הראשון ולאחר מכך לעבור לשמירה פעם בשבוע.

1. עצמות
ויטמין D חיוני לעצמות ומפחית שברים. הוויטמין התגלה ב־1922, כאשר חוקרים שמו לב שמחלת הרככת נגרמת ממחסור בוויטמין הזה שחיוני לעצמות. במשרד הבריאות מדגישים כיום כי חוסר בוויטמין גורם לפגיעה באיכות העצם ולסיכון מוגבר לשברים ועלול לגרום לרככת בילדים. לכן ההמלצה היא לתת לתינוק ויטמין D מלידה ועד גיל שנה.

2. מערכת הנשימה
כמה מחקרים מצומצמים הראו שוויטמין D יכול להגן על מערכת הנשימה, ושנטילת הוויטמין עשויה להפחית זיהומים במערכת הנשימה (הצטננויות) ולהפחית שימוש באנטיביוטיקה. יש לציין שהיה גם מחקר אחד שלא הצליח להוכיח שהוויטמין מגן על מערכת הנשימה.

3. סוכרת
כמה מחקרים הראו קשר בין סוכרת לבין רמה נמוכה של ויטמין D, אולם עדיין לא ברור בוודאות האם יש קשר סיבתי בין השניים.

4. מחלת לב
כמה מחקרים מצאו קשר בין רמה נמוכה של ויטמין D לבין מחלות לב. עם זאת התברר שרמות גבוהות במיוחד של ויטמין D – מעל 60 ננומול/ליטר – לא מגינות על הלב ואפילו התברר שהן מגבירות את הסיכון למחלות לב. מחקר אחר שעקב אחרי נשים מבוגרות שנטלו ויטמין D לא מצא שלנטילת ויטמין D יש אפקט מגן מפני מחלות לב.

5. השמנה
נראה שלוויטמין D יש קשר כלשהו להשמנה. נמצא שנשים שמנות סובלות מחוסר בוויטמין D, וגם תינוקות של נשים שבעת ההריון סבלו ממחסור בוויטמין D היו מועדים לסבול מהשמנת יתר בילדותם. אצל נשים מעל גיל 65 נמצא קשר בין רמה תקינה של ויטמין D לבין משקל תקין.

6. סרטן
נשים שחלו בסרטן שד ונטלו ויטמין D, או שלא היה להן חוסר בוויטמין D, סבלו פחות מהישנות של סרטן שד.

7. תפקוד נוירולוגי
נמצא שאימהות שסבלו ממחסור בוויטמין D בעת ההריון היו בסיכון יתר ללדת תינוק שיסבול מאוטיזם. גם כשממפים את שיעורי הילדים שלוקים באוטיזם רואים שהשכיחות עולה באזורים שבהם קרינת השמש מועטה יותר.

גם לאנשים שסובלים ממחלת אלצהיימר יש רמת ויטמין D נמוכה, והוכח שמתן ויטמין D3 עוזר לשפר ביצועים קוגניטיביים. מתברר שוויטמין D3 עוזר לנקות את העמילואיד במוח – אותו חומר שמצטבר במוחם של חולי אלצהיימר.

נוסף על כך התברר כי ילדים שנולדו לאימהות שסבלו בעת ההריון ממחסור בוויטמין D התפתחו פחות טוב בתחום המילולי מאשר ילדים לאימהות שרמות הוויטמין D אצלן היו תקינות.

8. שבץ
מחקרים העלו כי מי שסובל מרמה נמוכה של ויטמין D מצוי בסיכון גבוה יותר ללקותבאירוע מוחי (עלייה של 25% בסיכון).

9. טרשת נפוצה
גם רמה נמוכה של ויטמין D וגם חשיפה נמוכה לשמש בילדות קשורים לעלייה בסיכון ללקות בטרשת נפוצה.

10. כאבים
רמה נמוכה של ויטמין D כנראה מגבירה את הרגישות לכאבים במצבים שונים. כמו כן נמצא קשר בין רמה נמוכה של ויטמין D לבין כאבי מחזור, כאבי שרירים בטיפולים נגד סרטן שד וכאבי ברכיים במחלות של שחיקת הסחוסים בברכיים.

11. מחלת ריאות
מתברר שחוסר בוויטמין D פוגע ביעילות של הטיפול בחולי אסתמה. לעומת זאת, מתן ויטמין D מסייע להבראה ממחלת השחפת.

12. מחלות מעי דלקתיות
נשים שסובלות מחוסר בוויטמין D או גרות באזורים שבהם יש רק מעט קרינת שמש נמצאות בסיכון מוגבר לחלות במחלת מעי דלקתית.

• היומיום של מחלת מעי: החיים על פי קרוהן

13. דיכאון
מחקרים הצביעו על קיומו של קשר בין דיכאון לבין חוסר בוויטמין D.

14. אלרגיה למזון
יש מחקרים שהצביעו על קשר אפשרי בין חוסר בוויטמין D לבין אלרגיה למזון.

15. עששת
מחקרים מסוימים הראו שמתן ויטמין D יכול לסייע במניעת עששת בשיניים.

שיזוף בהתזה

שיזוף בהתזה הוא שיזוף שנעשה ע"י תמיסה מיוחדת אשר צובעת את השכבה העליונה של העור ויכול להחזיק עד שבועיים – בהתאם להתחדשות העור שלכם. הגוון מתאים את עצמו לפיגמנט שלכם והוא יראה שונה מאדם לאדם. כמובן שבכל תמיסה איכותית של התזה יש המון תוספות של ברונזרים אשר נותנים לעור מראה בריא, נוצץ וזוהר.

לכל אדם מגיל 12 ומעלה, מתאים גם לנשים בהריון!

שיזוף בהתזה יכול להתאים לאירוע וצילומים (גם לנשים בהריון) ולא יתאים לחופשה עם בריכות וים. שיזוף בהתזה מומלץ לעשות יומיים לפני היום הרצוי.

 

  1. מקלחת טובה + פילינג לפני ההגעה.
  2. לאחר המקלחת לא לשים על הגוף שום דבר – לא קרם גוף, לא קרם פנים, לא ספידסטיק\דאורדורנט, לא איפור, פשוט לבוא עם עור נקי לגמריי.
  3. להגיע עם בגדים רחבים! לא צמודים, עדיף לא בהירים גם, מומלץ גם נעליי אצבע.
  4. לקחת בחשבון שאסור להתקלח בין 7-8 שעות לפחות ואסור לבוא במגע עם מים או להזיע במהלך הזמן הזה.
  5. לאחר ה-6-8 שעות לעשות מקלחת עדינה, לסבן את הגוף עם הידיים בעדינות ולאחר המקלחת לפוצץ את העור בקרם לחות\גוף. בכדי שהצבע יישמר ליותר זמן יש לחזור על פעולה זו לאחר כל מקלחת.

1. "זה משאיר כתמים" – שקר. החומר שמתיזים על העור זהו צבע מיוחד שמתיישב על השכבה הראשונית של העור – ברגע שהעור מתחיל להתחדש (להתקלף) אז איתו יורד הצבע. ברגע שזה קורה פשוט עושים פילינג וזה הכל.

2. "זה לא מחזיק הרבה זמן" – שקר. שיזוף בהתזה אמור להחזיק בערך כשבועיים, אם שומרים עליו בצורה נכונה – שומרים על העור לח ובריא ע"י קרם גוף וכו' הוא יכול להחזיק אפילו יותר.

3. "זה לא בריא" – שקר. ההפך הוא הנכון, שיזוף בהתזה איכותי עשוי מחומרים טבעיים בלבד והוא לא על בסיס שמן (הנקבוביות נשארות פתוחות). הוא גם מכיל אנטי אייג'ינג, אלוורה, מטרוקסיל, חומצות אמינו, אלסטין. הידעתם? רופאי העור אפילו ממליצים על שיזוף בהתזה.

4. "זה נראה מלאכותי" – שקר. תמיסה איכותית של התזה מתאימה את עצמה לפיגמנט הטבעי שלך עם תוספת של ברונזרים בשביל מראה זוהר, חלק ויפה!

5. "זה משאיר צבע על הבגדים" – שקר. לאחר שעושים התזה יש להישאר עם החומר על העור במשך כ-6 שעות במהלך הזמן הזה החומר מתייבש טוב טוב על העור ואז לאחר המקלחת השאריות יורדות וזהו. כמובן שאם תזיעו ותיכנסו לבריכה זה ירד – אחרי הכל זה צבע.

רישיונות ואישורים

אנחנו עובדים עם רישיון עסק מסודר ותקף שכולל את כל הפרמטרים שנדרש בכדי להפעיל מכון שיזוף

כגון אישור כיבוי אש, אישור משרד התקנים, אישור משרד הבריאות ועוד.

כל המוצרים שלנו מיובאים בייבוא סדיר דרך ייבואנית ישראלית וכולם מאושרים ע"י אישור משרד הבריאות הישראלי ולפי התקן האירופאי והאמריקאי.

כל המיכשור שלנו מיובא דרך יבואן ישראלי ועומד בכל התקנים של משרד מכון התקנים הישראלי, האירופאי והאמריקאי.

אנו תמיד זמינים כדי לעזור לך. בין אם זו שאלה לגבי מוצר שלנו, או כל שאילה אחרת, אנחנו כאן כדי להשיב לבקשתך.