שיזוף במכונה הוא אחד הפתרונות הנפוצים בעולם, כתבנו לכם כמה טיפים לשיזוף מושלם במכונה

השתמשו בתכשירי שיזוף יעודיים 

השיזוף במכונה מייבש את העור שלנו ויכול לגרום להזדקנות העור ולקילופים. השימוש בתכשירים מעבר לזה שהם מאיצים את השיזוף הם גם מכילים פורמולות של לחויות שמזינות את העור לאורך כל השיזוף ולכן שומרות עליו, עור רך ובריא יחזיק ויכיל שיזוף לזמן רב יותר ובצורה בריאה יותר.

נסו למשוך את המקלחת לפחות 4 שעות לאחר השיזוף 

התכשירים לשיזוף במכונה ממשיכים לעבוד על העור שלנו גם כאשר סיימנו את השיזוף, לפי ההוראות של הייצרן מומלץ לא להתקלח לפחות כ-4 שעות לאחר השיזוף בכדי לקבל תוצאות אופטימלית.

התקלחו לפני השיזוף 

מומלץ לבוא לאחר מקלחת כאשר העור שלנו נקי ומצוחצח כך החשיפה תהיה אופטימלית והשיזוף יחזיק לזמן רב יותר

תנוחת עמידה 

עמדו זקוף, פיסקו מעט את הידיים, איחזו בידיים האחיזה בחצי מהזמן, בחצי השנה הורידו את הידיים כלפי מטה לצידי הגוף ואל תצמידו אותם לגוף אלא השאירו מרווח.

שתו המון מים 

שתייה מרובה של מים שומרת על העור שלנו לח ומזינה אותו, כאשר העור לח הוא גמיש ורך יותר ולכן מתקבלת תוצאה טובה יותר שמחזיקה לזמן יותר ארוך.

התגלחו\הסירו שיער לפני 

מומלץ להתגלח\להסיר שיער\ לעשות שעווה לפני השיזוף לפחות יום. בכדי לעשות את השיזוף על שכבה חדשה של עור שמחזיקה לאורך זמן יותר ממושך. כאשר אנו מתגלחים וכו’ אנחנו מורידים שכבה מהעור ואם נעשה זאת לאחר השיזוף אז זה יפחית מהשיזוף.

הקפידו על רצף ותדירות קבועה 

כאשר אנו רוצים להגיע לתוצאה טובה, עלינו להתמיד בשיזוף – ההתחלה היא החשובה ביותר, אם נתחיל בצורה מבוקרת וניתן לעור להסתגל אנו נוכל להגיע לעיתים רחוקות יותר (1 לשבוע, שבוע וחצי) ורק נתחזק את הצבע. מבלי להישרף ולהתחיל את התהליך מהתחלה.

פוצצו את העור בקרם לחות 

בעיקר בתקופה של שיזוף, דאגו לשמור על העור לח למשך כל שעות היממה, אחרי מקלחת, בבוקר ולפני שינה. כך נשמור על העור בריא ושיזוף עמוק שמחזיק לאורך זמן יותר ממושך.

מה היה לנו

סגור לתגובות.